Grafika a herní vývoj
Na dotNETcollege vás naučíme vyvíjet hry. Nabízíme kurzy o MonoGame, Unity a WebGL, které slouží pro psaní her. Občas se s potřebou renderovat velké množství grafiky setkáváme i v běžných desktopových aplikacích - v takovém případě se hodí knihovna SlimDX.
Vývoj her pomocí MonoGame (C128)
Pro vývoj her na Windows Phone 7 se používala technologie XNA, kterou Microsoft postupem času odepsal. Pokračovatelem XNA je framework MonoGame, který je určen pro vývoj multiplatformních her a je kompatibilní s XNA na úrovni zdrojových kódů. V první části kurzu si ukážeme základy 2D grafiky, animování atd., ve druhé části kurzu si předvedeme, jak navrhnout jádro hry, aby byla snadno portovatelná na různé platformy - ať už mobilní telefony s Windows Phone, Androidem nebo iOS, tak i pro desktopová Windows v rámci Universal Windows Platform.
Graficky náročné operace v desktopových aplikacích pomocí SlimDX (C130)
V desktopových aplikacích narážíme občas na nutnost vykreslovat velké množství grafiky (např. renderování výkresů, vlastních map atp.). Velmi snadno narazíme na situaci, kdy možnosti Windows Forms nebo WPF přestanou stačit a je nutné použít DirectX.
Vyberte si kurz z nabídky našich témat
Hledáte kurz na téma, které v nabídce nemáme?
- Vyberte si libovolná témata z oblasti vývoje v .NETu nebo na webu
- Osnovu kurzu sestavíme společně dle požadavků a zkušeností vašeho týmu
- Lektor přijede za vámi kamkoliv v Česku nebo na Slovensku
- Během kurzu se můžeme věnovat konkrétním problémům, které řešíte na projektu